Както ти казаха, когато имаш промяна по софтуера, шофьора трябва да се съобразява малко, защото оригиналните съединители на тия италиански се предават много лесно.
Всичко това става защото ако направиш всичко както трябва според хардуера, демек под 2500 до 3000 оборота да няма много надув и да не пипаш толкова лимитерите, то потребителя не е доволен. Макар, че с повече заигравка се прави много хубави неща след 3000 оборота.
Все пак нали се прави мапа, за да върви една кола, а не за да усещаш надува още много рано. За жалост повечето хора не го разбират това и става едно такова "чупене" на колите. Нищо де, като смъкнеш и този съединител с 3 десети износване ще разбереш нещата по скъпия начин...
Всичко това става защото ако направиш всичко както трябва според хардуера, демек под 2500 до 3000 оборота да няма много надув и да не пипаш толкова лимитерите, то потребителя не е доволен. Макар, че с повече заигравка се прави много хубави неща след 3000 оборота.
Все пак нали се прави мапа, за да върви една кола, а не за да усещаш надува още много рано. За жалост повечето хора не го разбират това и става едно такова "чупене" на колите. Нищо де, като смъкнеш и този съединител с 3 десети износване ще разбереш нещата по скъпия начин...
Comment